♡ Free Dresses ♡

Hej allihopa! Dagens covergirl för sverige blev Adii-bosnagirl, besök henne nuuuuu! :3
Hoppas ni har missat mig för jag har missat er! Ashley och Kfutly har bloggat lite mer än mig under de senaste dagarna på grund av att jag helt enkelt har haft fullt upp! Nu är jag dock tillbaka med en super rolig och söt present åt er! 4 klänningar men ni kan tyvärr bara välja en! Ibland har vissa lyckats att få två men det är inte ofta så välj noga! :3 Här är alternativen, hoppas ni gillar de!
 
4 dresses

1. Svart Klänning - Fallen Angel
stardoll.com/do/validationGiveAway.php?itemId=17500

2. Rosa Klänning m. grönt bälte - Pretty in Pink
stardoll.com/do/validationGiveAway.php?itemId=17501

3. Röd klänning - Stardoll
stardoll.com/do/validationGiveAway.php?itemId=17502

4. Lime grön klänning - Voile
stardoll.com/do/validationGiveAway.php?itemId=17503

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback